قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات بانک فیبر نوری و شبکه

لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهتر از سرویس های مشتری مداری بانک فیبر نوری و شبکه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” هنگام استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط “بانک فیبر نوری و شبکه” به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات “بانک فیبر نوری و شبکه” است.

قوانین عمومی

در صورتی که در قوانین مندرج، سرویس‏‌های “بانک فیبر نوری و شبکه” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و استفاده از خدمات “بانک فیبر نوری و شبکه” اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات “بانک فیبر نوری و شبکه” استفاده می‏‌کنید، در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، شما موافقت می‌‏کنید که “بانک فیبر نوری و شبکه” به صورت الکترونیکی (از طریق تماس تلفنی ، پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین به منظور اطلاع رسانی خدمات و سرویس‌های ویژه ، امکان دارد “بانک فیبر نوری و شبکه” برای اعضای وب سایت و مشتریان “بانک فیبر نوری و شبکه” ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه “بانک فیبر نوری و شبکه” را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

“بانک فیبر نوری و شبکه” به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
“بانک فیبر نوری و شبکه” متعهد است در حد توان با استفاده از تکنولوژی مورد نیاز از امنیت هرچه بیشتر و بهتر حریم شخصی شما در راستای استفاده از سایت دفاع کند و آنرا توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” و خدمات آن، شما رضایت خود را از این سیاست اعلام می نمایید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “بانک فیبر نوری و شبکه” ، مانند متن، آرم، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط “بانک فیبر نوری و شبکه” جزئی از اموال “بانک فیبر نوری و شبکه” محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار “بانک فیبر نوری و شبکه” است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “بانک فیبر نوری و شبکه” محفوظ و محترم نگاه می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط “بانک فیبر نوری و شبکه” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار “بانک فیبر نوری و شبکه” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده ازفهرست محصولات، مشخصات فنی، هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای “بانک فیبر نوری و شبکه” محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات “بانک فیبر نوری و شبکه” ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل “بانک فیبر نوری و شبکه” نیستند و سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما نیست. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از اطلاعات و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” باشد، به عهده شخص مشتری می باشد.
کاربرانی که قصد ارسال نظرات خود در سایت را دارند، حتما مقررات زیر را مد نظر قرار دهند:
۱- بدیهی است که اگر این قوانین رعایت نشود، نظر کاربر تایید نشده و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آید.
با این حال،”بانک فیبر نوری و شبکه” هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی “بانک فیبر نوری و شبکه” درباره محتویات آن نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
– با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.
– تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
– کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
– تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین و مقررات، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
– “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
– با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا حتی الامکان از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
– تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
– کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش “بانک فیبر نوری و شبکه” را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
– کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند، و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
– ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا نشانی ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
– لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
– لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
– کاربران در نظر داشته باشند که “بانک فیبر نوری و شبکه” ، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب¬‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و “بانک فیبر نوری و شبکه” مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

محتوا

“بانک فیبر نوری و شبکه” همواره نهایت تلاش و دقت در راستای ارائه تمامی خدمات به مشتری را می نماید و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است “بانک فیبر نوری و شبکه” تضمین نمی‏‌کند که توضیحات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط “بانک فیبر نوری و شبکه” دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.بدیهی است آسیب دیدن جعبه دستگاه حتی باز کردن آن که طبق قوانین “بانک فیبر نوری و شبکه” جزئی از محصول می باشد ، امکان استرداد را منتفی می نماید .
وب ‏‌سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های غیرقابل استفاده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

© کلیه محتویات سایت “بانک فیبر نوری و شبکه” به شرکت حامی طیف سیستم متعلق است و مشمول قوانین و مقررات حمایت از حقوق معنوی می باشد.

0/5 (0 نظر)